Общи условия за наем на оборудване

Общи Условия за Наем на Оборудване от
Дели Кетъринг и Рентал

Какво представляват тези правила?

Тези правила, които ще наричаме „Общи условия“ (ОУ), казват как точно става наемането на оборудване от компанията „Дели Репрезентатив Груп“ ЕООД, която ще наричаме „Дели Рентал“. Те важат за всички клиенти на Дели Рентал.

Как се сключва договор?

За да наемете оборудване от Дели Рентал, трябва да се запознаете и подпишете тези Общи условия или индивидуален договор за наем. Това показва, че сте съгласни с тях.

Колко време е валидна офертата?

Срокът, през който можете да приемете офертата, е написан в самата оферта.

Как да се свържете с Дели Рентал?

Можете да се свържете с Дели Рентал по всяко време на денонощието. Отделите Продажби, Логистика и Складово стопанство работят от понеделник до петък между 10:00 и 18:00 ч. Можете да ги намерите на телефоните на Дели Рентал: 0889031000; 0885450750 или на уебсайт www.delicatering.bg.

Кога започва и свършва наемният период?

Наемният период започва от момента, когато получите оборудването, и продължава докато го върнете. Оборудването се счита за използвано веднага след като го получите. Ако има проблеми с оборудването, трябва да ги отбележите веднага при получаването му. За това се прави специален документ (ПРИЕМО-ПРЕДАВАТЕЛЕН ПРОТОКОЛ), който се подписва от вас и от Дели Рентал.

Колко струва наемът?

Цената за наем е написана в офертата или договора. Стандартният период за наем е 24 часа.

Подготовка на Мястото за Доставка на шатри и друго оборудване

Какво трябва да направите преди доставката?

Вие, клиентите, трябва да подготвите мястото за доставка на оборудването преди нашият екип да пристигне. Това включва:

  • Косене на тревата: Тревните площи трябва да бъдат окосени.
  • Достъп за превозното средство и персонала: Трябва да осигурите лесен достъп за нашето превозно средство и персонал до мястото на доставка.
  • Освобождаване на терена: Теренът трябва да бъде освободен от вещи, отпадъци, течове и други препятствия, за да можем да разтоварим и монтираме оборудването без проблеми.
  • Информация за подземна инфраструктура: Трябва да ни информирате за наличието на подземна инфраструктура като електрически кабели, водопроводи, газопроводи, тръби и канали. Това е важно, за да избегнем повреди и злополуки при монтажа.

Важно!
Ако не ни уведомите писмено за наличието на подземна инфраструктура, Дели Рентал не носи отговорност за нанесени щети върху нея.

Доставка и Прибиране на Оборудване

Как се доставя оборудването?

Ние предлагаме доставка на оборудването при всяка поръчка, независимо от количеството. Транспортните разходи се изчисляват според пазарните цени и местоположението на вашето място спрямо нашата складова база. В някои случаи се начисляват допълнителни такси за:

  • Пренасяне на оборудването до точка, отдалечена от мястото за разтоварване на превозното средство.
  • Доставки на високи или подземни етажи на сгради.
  • Доставки и прибиране на оборудване извън стандартните часове (от 10:00 до 18:00 ч.).

Цената на доставката може да се промени след оглед на мястото за доставка или изграждане.

Как се извършва доставката и прибирането?

Всички артикули ще бъдат доставени и прибрани на предварително посоченото място. Вие или упълномощено лице трябва да присъствате при приемането и изброяването на оборудването, както и при доставката и прибирането му. Ако не присъствате, оценката на нашия представител се счита за вярна.

Оборудването се доставя в работно време  сутрин: от 10:00 до 14:00 часа и следобед: от 14:00 до 18:00 часа.,
но можете да поискате предварително доставка и прибиране в конкретен час.

Отговорности на клиента

От момента на приемането на оборудването, вие носите отговорност за неговото състояние до окончателното му предаване на наш представител. Трябва да предпазвате оборудването от неблагоприятни климатични условия и увреждания, причинени от ваши служители или трети лица.

Обслужване по Време на Събитието

Какво предлагаме по време на събитието?

Можете да се възползвате от нашите услуги по време на подготовката, реализацията и след събитието, като заявите предварително присъствието и съдействието на консултант или квалифициран персонал от нас срещу съответната стойност на услугата по оферта или договор за наем на оборудване.

Почистване и Връщане на Оборудването

Какво трябва да направите преди връщането?

Трябва да изпълните следните задължения:

  • Отстранете всички цветни аранжировки, отпадъци, декорации и чуждо оборудване от нашето оборудване (включително тентите и шатрите).
  • Съберете и подредете столовете и масите по начина, по който са били доставени, освен ако не е договорено друго.
  • Почистете и подредете чашите, чиниите, приборите, посудата и кухненското оборудване в съответните кутии, касетки или контейнери, по начина, по който са били доставени, и събрани по видове на мястото за издаване.
  • Почистете печките, котлоните, грил-машините и хладилниците от хранителни остатъци.
  • Почистете покривките и тъканите от хранителни остатъци и ги поставете в предоставените от нас прозрачни чували или контейнери.

Всичко това отпада като Ваше задължение, когато по време на събитието, сте се възползвали от услугата за Бек сървиз (присъствие на наш персонал).

Какво се случва при повредено оборудване?

Ако върнете повредено оборудване (например покривки с изгаряния, дупки, залети с восък или с трайни петна или например счупени чаши), стойността на същото се възстановява от вас в срок от 3 дни по пазарни цени, определени от нас.

Метеорологични Условия

Какво трябва да знаете за външните съоръжения?

Външните съоръжения, които предлагаме (тенти, шатри и др.), предоставят защита от обичайни неблагоприятни метеорологични условия като дъжд, слънце, слаби и умерени ветрове, ниски температури и снеговалежи (когато е осигурено отопление). Въпреки това, при екстремни условия като силни ветрове, гръмотевични бури, наводнения, земетресения и интензивни снеговалежи, тези съоръжения може да не осигурят достатъчна защита и дори да бъдат повредени или разрушени.

Какво трябва да направите при екстремни условия?

Ако възникнат такива екстремни условия в района, където е построено външното съоръжение, и няма наш представител на място, вие трябва:

  • Да предприемете всички необходими мерки за безопасност, включително евакуация и обезопасяване на съоръжението.
  • Незабавно да ни информирате за ситуацията.
  • В случай на опасност и необходимост от евакуация, хората трябва да напуснат съоръжението и да се отдалечат на безопасно разстояние.

Как можем да ви помогнем?

Ние предлагаме срещу допълнително плащане присъствието и съдействието на наши компетентни представители по време на събитието, за да осигурят безопасността и да предприемат необходимите действия. Ако откажете нашите услуги или не изпълните инструкциите за безопасност, вие поемате пълната отговорност за преценката на обстоятелствата и осигуряването на безопасността на хората и имуществото.

Какво трябва да направите при прогнозирани неблагоприятни условия?

Вие се съгласявате, че при прогнозирани или явни неблагоприятни условия като буря, силни ветрове, наводнения или свлачища, ние имаме правото по своя преценка да демонтираме и изнесем нашето оборудване, за да гарантираме безопасността на хората.

ПРИЕМО-ПРЕДАВАТЕЛЕН ПРОТОКОЛ

С подписването на настоящия протокол КЛИЕНТЪТ декларира, че е запознат със следните условия:

  1. Отговорност за щети и липси:
    При частична или пълна повреда на нает артикул или липса на такъв, стойността му се заплаща от КЛИЕНТА – лицето, подписало договора, поръчката или настоящия протокол, и носи материалната отговорност за описаните артикули.
  2. Ценообразуване:
    Цените на отделните артикули се определят от управителя на „ДЕЛИ Репрезентатив ГРУП“ ЕООД или от упълномощен служител.
  3. Забавяне на връщане:
    При забавяне на връщането на даден артикул, КЛИЕНТЪТ е длъжен да заплати сума, равняваща се на наемната стойност на забавения артикул за всеки ден допълнително ползване.
  4. Процедура по приемане и предаване:
    Приемо-предавателният протокол се изготвя и подписва при предаване и връщане на наетия инвентар от служител или представител на „ДЕЛИ Репрезентатив ГРУП“ ЕООД и от служител или представител на КЛИЕНТА. Последният се задължава да провери предаваните артикули, наличностите и състоянието им. Всички забележки и липси се отразяват в графа „Липси/Забележки“. При липса на представител на КЛИЕНТА, установяването на липси и повреди се извършва с подпис на представител на „ДЕЛИ Репрезентатив ГРУП“ ЕООД и трето, независимо лице.
  5. Удостоверяване на съответствие:
    С подписа си КЛИЕНТЪТ удостоверява, че приема изградените съоръжения съгласно одобрената оферта и че предоставеното оборудване и инвентар съответстват на поръчаните.

Брой копия:
Приемо-предавателният протокол се съставя и попълва в два еднообразни екземпляра – по един за всяка от страните.